nu ska jag...

helooo!
nu ska jag börja blogga igen då, hoppas att jag inte tröttnar efter typ 3 inlägg.. ;)

just nu sitter jag här hos pappa och kom hit i går.
Emily sitter då bredvid mig just nu. vi har tagit massa med bilder som kommer nedan.
idag så vaknade jag, jakob och pappa. sen gick vi upp och åt frukost. sen åkte vi till torpet. ett ställe där vi brukar va ;) sen när pappa, jakob och martin skulle åka hem så åkte jag och Emily till skärholmen ( therese skjutsade oss dit ) ni kanske kan få se det jag köppte sen eller i morgon eller nått?! ;d


kanske ska byta till devote senare, man kan ha större bilder och lite så. men vi får se hur det går med bloggandet! ;)


snyggingar dääär!


hah!




puss!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0