snoffe är bäst!

rubriken! var tungen att skriva så! ;)

idag så har vi varit på stranden. det var gansa blåsigt och det är väldigt kallt i vattnet.
så vi gick hit (hem) och år lunch. pasta med köttbullar och korv.
mumsigt var det ;)
snart ska vi typ till grannen och bada i deras pool, men jag vet inte, fattar typ inte vad vi ska göra!? ;)
men jag tror det! ;D

i morgon så ska jag och jakob åka med tåg tillbaa till halmstad. väl där så kommer mamma och hämtar oss på tågstationen. när vi kommer hem tror jag att vi ska träffa haidi (stavas
??).
sen i morgon vid 1 tiden så kommer pappa! kommer då att sova hos farfar med terese, emily, martin, jag, jakob, pappa, farfar och sirpa! :D kommer bli tobben!
ska ta med min dator också, då blir det mycket bilder till det också får vi la hoppas! :)

TUMMEN UPP PÅ DET!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0