Hola

idag och igår så har jag jobbat på morfars museum...
har fotat massa med böcker och LP skivor... tagit ungefär 700 bilder
på dessa två dagarna som var ungefär 4 timmar per dag!
ska ut i preamer?!? fattar inte så jätte mycket?!?!?!???? ;)
nej men ialla fall så ska jag jobba där i morgon och på fredag också.


fia söt och olof buse (kusiner) är här och ska vara här till på fredag!
kul som satan säger jag bara! :)
kan ju inte va med dom så jätte mycket pga jobbet men vi ses ju på kvällar/eftermiddagar efter jobbet.
kanske ska med dom till höllviken på fredag när dom ska hem med snoffe (deras pappa)
och kommer hem på söndag. men vet inte för att vi har då inte frågat snoffe men jag, mamma, jakob, mormor och morfar har snackat om det.
skulle ju va med linn på lördag men jag och hon kanske kan åka ner med tåg och sen jag, jakob och linn hem med tåg sen på söndagen då och sen kommer ju pappa på måndag vid 1 tiden.
kanske ska fixa lite med designen?! vet inte riktigt, vi får la se ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0