-.-

just precis nu hittar jag inte min fuckade sladd till kameran...
blir alltså inte så mycket bilder förens jag har hittat den igen! -.-
Men ialla fall så har jag gammla bilder som ni kan få :)
inatt sov wille, isac, linn, jakob och jag är hemma.
kollade på hipp hipp hora..? killarnas val?!? ;)
somnade vid typ halv 3 och blev väckt vid 10 för ännu en film, karate kid! :) en favvo film måste jag säga!
sen stack wille och isac. sen kom gugge. sen stack linn. sen stack jakob och gugge hem till gugge. snart kommer mamma gammla jobba kompis från stockholm. sen kommer linn. sen till tylösand. sen after beach ;)
MYCKET på än gång ;d
nu ska jag nog inte göra så mycket föränns mamma kompis kommer+linn.
så vi får vell ses! :d

mina underbara kusiner är här i veckan!





Kommentarer
Postat av: liza

Åh dom är så söta! :) <3

2011-07-07 @ 10:23:44
URL: http://liziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0