MÅNDAG

Nu e de måndag.
Vi har studiedag idag så de e skönt.!
Men i morgon så börjar skolan -.-
Inte kul..
Men jag får träffa alla kompisar och de e ju kul xd
Men vi ska ju få våra datorer ( iMac )
Vi kanske inte kommer få de me än gång men jag hoppas att vi får dom snart.!
Idag så kanske jag ska få nya skor :P
Men aja bloggar kanske mer sen...
Igår så sov Wille över med Jakob och då fick jag sminka honom.!!
HAHAH de va kul de.. XD
Hanns blogg: http://lillewille.blogg.se ( om man inte ser headern på hanns blogg så komentera mig då så att jag vet de för att de e jag som har gjort den.! )
Sen så kollade vi på THE RING TWO men jag vågade
inte se mer så vi kollade klart på den i morse. :P
Dom e värda att kolla på ( asså 1:an och 2:an men de e väldigt läskiga.!! )
Puss♥Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0