SRY!!

Hann inte lägga ut bilderna innan idag och jag kan inte de nu för att jag e på hotellet.
Asså vi ska ju åka skidor och så här i Romme!

Jag kan inte lägg au t bilderna för att jag tänkte inte på att vi skulle sova på hotell för att när vi åker skidor så har vi alltid sovit i en stuga... men aja.
Så just nu så skriver jag på pappas dator!


Detta hoteller vi sover på e ganska... ja sisådär!
De e ja.... mycket vitt ;)
Nej men de ända som finns här inne e en toalett, en vånings säng och en under den, och en annan säng med en säng som man kan rulla ut. Och typ en gaderob. Och vita tapeter då ;DD <3

Men nu så ska jag kolla klart på spårlöst och sen nånting annat som jag inte vet... :p


Kommer ihågi alperna! Ett grymmt minne! Kommer aldrig att glömma! :) <3


Kommentarer
Postat av: Liza

Heeej!! Skoja :p

Men aja, jag var faktiskt i Romme i Torsdags!! Det var jätte kul!!! :D <33333333

2011-02-22 @ 15:33:57
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Sofia :) <33

Allt bra me dig ? <3

2011-02-22 @ 15:43:15
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: Jossi A

Ja, det var kuuul!

2011-02-22 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0