GOTT!!!!!!!

Jag glömde säga igår att jag åt världens godaste pizza igår!
Och idag... HEHE!!
De var så gott tyckte både jag pappa och jakob så vi åt där igen och jag tog samma mat.
Hawaii.
Den var extremt stor men idag så åt jag hela. ;o


Idag vaknade jag utav att pappa skulle gå på toa. Jag trodde att de fortfarande var natt så jag försökte somna om.

Men när pappa kom tillbaks så sa han: God morgon!

Jag ba: VAHHH!!!! DE E INTE MORGON!!

Men aja haha de va lite kul!


Sen så hae vi åkt skidor!!! De kommer bilder och vad vi gjorde när vi kommer hem :)

 

Men nu så ska jag... ja nu kom jag inte på naåå som jag skulle göra men jag ska ialla fall göra nått ;p

 

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0