DÅLIG...

Jag känner mig inte så bra just nu.
Har inte gjort de på hela dan.

Men nu ska jag inte göra er på dåligt humör och tycka att jag tycker synd om mig själv..
Jag fatar inte riktigt vad jag själv menar..
Men aja.

Igår innan vi åkta till stan (jag och Julia då).
Så skulle jag mamma och Mia hänta mitt sming hos mormor och sen köra och lämna Mia och sen till Julia.
Men när vi kom till mormor och häämtat sminker och kört ut bilen och skulle köra så va de kuligt för:
Mia: Där e hon ju!
Mamma: Ja de e hon ju!
Jag: Vadå hon..??
10 min senare på väg till Mia..
Mamma: Där e han ju!
Mia: Ja de e han ju!
Jag: Vadå han..??

HAHAHAH de va riktigt kul!!! :DDDDD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0