Ja men jag skulle ju berätta det :D <3

Jag skulle ju berätta vrf det var min otursdag för nån dag sen...

Jag åkte till Julia som alla morgonar för att vi möts och sen cyklar till skolan.
Och jag hade ju med mobilen. Sen så när vi hade kommit till skolan så hade jag tappat min mobil...
Vi fick säga till Peter ( lärare ) att jag hade tappat den och vi fick cykla samma väg tbx för att kolla.
Men vi hittade inte den. Jag kunde inte konsentrera mig på lektionerna för att jag tänkte och så.
Men sen så efter lunchen så cyklade jag hem till mamma ( julia var med ).
A men då så spärrade hon den. Det e när man inte kan ringa eller messa till den eller kan ringa eller messa från den.
Sen så när jag och julia kom tbx till skolan så...
HITTADE JAG DEN!!!!!
Gissa vart !








I mon jack ficka! Så jag ringde till mamma från Julias mobil och då sa mamma att jag fick betalla 250 kr för att få kunna ringa och messa igen. :(

Ganska konstig dag men bara för det så bjuder jag på dessa bilder !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0