.

Nu så har Fia och Jolo åkt hem. Lite tråkigt men jag, Jakob, mommo, moffa och mamma ska ju dit på lördag.
Ska bli as kul fö vi ska till Köpenhamn och gå på zoo.<3
Hoppas att det blir kul. Jag ska också städa deras 2 bilar och få betalt jag vet inte
hur mycket men runt 100 kr elr nått sånnt ?!

Försöker fixa lite och så nu men de går inte så bra!
Asså med bloggen... Ni vet ju där det står rubriker där ni klickar
 för att komentera och sen skriver ni komentaren?
De vill jag ändra på  och det som står runt! Så ni som kan de kan vell skriva en liten komentar och hjälpa mig ?

Ska fixa lite bilder nu SES <33



PussPuss


Kommentarer
Postat av: Liza

Fin bild!!! :D <3

2010-09-19 @ 16:29:12
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0