DAGEN:

Idag så har jag varit med Miaa ! Det har varit jätte kul !! <3
ÄLSKAR DIG! <33333

Vi har varit på bröllop med min mormor för att snoffe och gunsan var där men det viste ni redan kanske. ;)
Och där så tog vi MASSA med bilder. Sen så var vi hemma hos mig i typ 10 min och träffa mamma för att det var några dagar sen.
Sen så var vi på stranden och tog MASSA med bilder. Det var jätte kul!
Jag hade mias kläder då och jag blev först blöt och sen så badade jag med kläderma på.
Jag kom på att det kanske inte var så jätte smart för att jag hade ju feber igår och kanske inte är JÄTTE frisk idag heller. Men det var JÄTTE kul!!! <3

ÄLSKAR DIIIIG MIN MIA !!! (L)(L)


Det var idag på stranden det kanske kommer bilder i morgon men då kommer det bilder först på mias blogg och sen pså kopierar jag hennes och SEN så kommer det på min blogg. :) <33




Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin header! :)

2010-09-04 @ 22:54:57
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: Cheer

O.0

Cool design :d

2010-09-05 @ 12:31:48
URL: http://cheersoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0