Ätit och lite så . <3

Nu så har jag ätit och "drukit drink" som fia och jolo säger. :P
Sen så har jag och fia öppnat en låda med alla min gammla leksaker!
Jag tänkte tbx jätte mycket det var jätte kul!!!
Det var alltså barbi och bratz ( STAVAS ?? ) :D <33

Maten var jätte GOD! Det var typ nått kött med klyft potatis. Till efter rätt ska vi ha paj men det ska vi äta efter att fia och jolo har somnat. <3

Det e jätte mysigt här och i morgon så ska vi till köpenhamn och gå på zoo.

PussHej <3

Jolo ( Olof )

 
Gunsan ( Gunhild ) Och Fia ( Sofia )

 
Snoffe ( Fredrik ) Och Gunsan ( Gunhild )
 
Snoffe ville att jag skulle skriva "min snälla morbror som ALDRIG har kitlat mig" men det är ABSOLUT INTE sant!!!
Han gör det faktist just nu :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0