Nej nu fasen.!

Nej nu måste jag ju blogga.!
Nu e den ju tråkigare än aldrig.!!

Idag så slutade jag 11.20 men vi skulle äta lite också som typ tar 10.15 min .
Sen så gick jag, Julia, Vincent, Josse och Erik och spelade kort ( som vi brukar ) .
Men sen så blev det ett annat spel som sög :D
Sen så började cvi spela poker ( STAVAS ?? )
Vi iaste inte hur man skulle göra först men sen så kom Peter ( vår mentor )
Och förklara hur man gjorde och det var as kul.!
Sen kom 2 till som vi inte riktigt vet vilka de var men de var med sista omgången och då van ebba ( en som kom då )
Men nu så har vi bestämmt att vi ( jag, Julia, Erik, Vincento ch josse ) ska spela det varja fredag.





Fasen va cp kul de va LÄNGTAR tills på fredag! <33

PussPÅer<333


Kommentarer
Postat av: Cheersoffan

Haha okej, körde ni med riktiga pengar..?

2010-10-22 @ 19:04:52
URL: http://pinkteacup.blogg.se/
Postat av: Sofia Bieber

Ny mobil? Du kunde ju inte ladda in bilderna till datorn som du tog med din mobil..?

2010-10-22 @ 20:47:26
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: Vincent xP

haha , kul va det :D

2010-10-23 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0