Massa.!!!

Igår så åkte vi hem från pappa och när vi kom hem så skulle vi få en överaskning.!
Men som ALLTID så försa sig mamma och vi fick veta att Julia och Mattias var här.!!
Vi hade jätte kul hela kvällen och hela förmiddan.!!
Men idag på morgonen så skulle vi få en överaskning till men vi viste inte vad.
Och sen så försa mamma sig igen och vi fick veta att Fia och Jola skulle komma hit.
De kom hit när Julia och Mattias hade åkt hem.
Först så gick vi ute i en timma ( JOBBIT ) och sen så lekte jag Mamma, Pappa och Barn ;d.<3

PS:När jag var hos pappa så hittade jag min kamra laddare och så att jag kan ladda över bilder så jag har tagit lite kort och så+att det kommer kort innan skolavslutningen när vi var på lägerskola lite senare.!!

Men bilderna sen idag kommer i nästa inlägg för det typ funka inte att lägga ut de. xd

Puss♥Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0