KOMENTARER...

P R I M M S om Mormor <3:
Nikon D3000 :) Kram


   
Sofia B om Mormor <3:
Jag saknar också lägerskolan det var jätteroligt <3    


   
Jossi A om Mormor <3:
Aa lägerskolan var rolig

   
carro om Mormor <3:
Hej saknar dig också jätte mycket du får komma och hälsa på någon mer gång låva det <3333333 :) :D

   
Sofia<3 om Mormor <3:
Saknar också lägerskolan<33
Men kan du visa ganska mkt bilder från lägerskolan som du har tagit med mobilen elr kamran? :)<3
Puss! ^^


Svar: Amanda: okej jag önskar mig en canon eos 1000D xd <3

Svar: Sofia B: Håller med det var ett minne för livet.!! <3

Svar: Jossi A: JÄTTE rolig var det längtar efter det.! <33

Svar: Carro: Vi får vell la se..... Kanske det kanske.......

Svar: Sofia: Ja jag kan nog göra det i morgon om jag hinner eller nått ? Om jag inte e me Mia typ.! <3



Kul med lite komentarer.!!
Fick nånting att göra nu xd <3


Puss♥Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0