Tävling

Igår åkte jag till Helsingborg, så nu är jag här. Vi ska tävla här för er som inte vet!

Men idag så tävlade jag, och det gick jätte bra, vi vann i vår pool. Och vi kanske kommer till Final!!! :)<33
Det är jätte kul att vara här men det är som är tråkigt är att inte Liza är här, jag saknar henne redan.!! :(

Men vi kanske kan träffas Onsdag för då är det träning. Bara för det så längtar jag dit!
hehe <33

Här är Liza och hennes katt Zixten Blixten ! <3


Såå himmla gulliga tillsammans!!!!  Liza är på landet där!! miss u!! <33 Och Zixten Blixten !! <3
Eller hur är hennes katt As söt!? <33

Kommentarer
Postat av: Cheersoffan

Va söööt liknar Tusse<3

2010-05-08 @ 19:18:55
URL: http://cheersoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0