Solly igen igen och igen :( <3

Nu är jag ju jätte dålig på att skriva på bloggen !
solly för det !!!

men aja igår så firade vi min farbror det var inte så kul !
ni vet ju att det regnade ganska mycket igår..
då skulle vi vara ute hela tiden i linköping för att han typ skulle
åka nån grej ?!
aja det kommer bilder lite senare ( jag är på pappas data nu och bilderna är på min ) :P <3

menmen idag så ska vi fira jakob ( han fyller år på onsdag men han ville inte vli väckt kl 6 då ?! ) <3

aja nu så har jag inte su mycket mer att säga :P <3
ska lägga ut video på tävlingen också som jag sa innan :) <33

sEs sEn :) <33


han är ju sååååååå himla sööööööööööööööööööööööt
eller nej !
han är för söööööööööööööööööööööt för att vara sööööööööööööööööööööt!!!!!
Love uuuu JB ! <333333333


Kommentarer
Postat av: Liza

Men min touch kostar bara 1000 typ (?)

<33

2010-05-09 @ 11:33:06
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0