oj vad det var jobbigt !!!

Igår så kulle ju jag och jakob till halmstad och då så skulle vi flyga för det
är billigast och det går snabbast .
men då strejkade typ kulleflyg så då kunnde vi inte flyga för det var ingen som
körde flyget och det .
men då så skulle dom köra en buss kl: 8 på morgonene och vi skulle
vara med i skolan till kl:10 sen skulle vi flyga men då kunde vi inte det
så vi gick upp på morgonen kl:6
det var jätte jobbigt men sen när vi kom till flygplatsen där bussen skulle gå ifrån .
så fick jag och jakob inte åka för att det inte var nån som kunde ta
hand om oss ?!

aa sen så skulle vi typ bli körda av pappa halva vägen och möta mamma
sen skulle vi hela vägen till halmstad

men då hittade mamma en sista minuten in till city tåg .
då så fick jag och pappa och jakob åka en timma till för att komma hem till huddinge
för att beställa tåget som gick 7 min över 11
men då så hade nån sagt upp telefonen så det gick inte att komma in på internet så då
fick vi köra till recksten ( pappas nya hus )
för att beställa biljätten
sen så körde vi till huddinge c för att åka tåg in till centralen
och sen åt vi på mc och fick 2 sånna däör nya gröna mcglas :P
aa men sen så kom vi på tåget som typ stannade överallt och det tog typ 4-5 timmar att åka till göteborg och sen bil hem i 2 timmar till halmstad men mamma !

det var våran otursdag , den 27 maj
detta kommer jag aldrig att glömma ! <333


i morgon så ska jag och jakob cykla på Wien ( stavas ??? )
men våra kusiner och miórmor och morfar och fia och jolobolos mormor och morfar
( ingrid och rikard )
:) ska bli kulkul

:) <333


Kommentarer
Postat av: Cheersoffan

OJ :O



XI

2010-05-30 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0