jätte kulkuligt :) <3

igår så var det jätte kul när vi cyklade på ven
men fia och jola bolo :) <3
det kommer ganska många bilder lite senare :) <3

menmen idag så har jag inte gjort så mycket ,
jag mamma och jakob har lämnat julia och matias i falkenberg för att vi mötte deras pappa
så att dom sen skulle hem till götet :p <3

men sen när vi åkte hem så frågade jag mamma vad vi skulle äta och då sa jag panakor då sa mamma att om vui skulle äta det så skulle jag göra dom men då var jag coh jakob tvungna att gå till tempo
( en affär ) och då gjorde jag och jakob det sen så gjorde jag pankakor :D
är stollt ;P <33
jakobs är jätte svåra att göra men det gick ändå bra :) <3

menmen i morgon kanske kommer bilder på
hur det ser ut här hemma hos mamma :) <333

aja nu så ska jag kolla på nått program som var istället för wallander :) <33

ses i morgon PS: jag älskar justin bieber ! <333


Fin va det tycker jag :) <3

sEs sEn :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0