jätte finfint ! <3

nu sitter jag i ett jätte finfint hus !
det är mammas
men förra gången jag var här ( för 2 veckor sen )
så var det jätte stökigt och vi var tvungna att måla jätte mycket men nu så är det till och med tapeserat
det är värkligen jätte jätte fint ! <3333

det kommer säkert bilder lite senare :) <33

aja igår så dick jag en ny mobol ( kommer bilder på den senare också )
menmen det är en samsung den är rosa ( som man skuter upp och inget annat :P )

aja men nu så kolla jag typ på 5
jag vet inte vilket program men jag bryr mig inte det är ialla fall kul :P <33

menmen nu så ska jag äta glass

hej då :) <33


hehe årkade inte vända :P <33

menmen mamma har köppt nytt glått gräjs runnt studsmattan för att vi hade slänngt det gammla
för att det var helt sönder

hejdå :) <33


Kommentarer
Postat av: Cheersoffan

Oj, jag trodde du typ gjorde en halvvolt eller något innan jag läste skäms

Haha men ha det så kul!



Kramkram

2010-05-30 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0