Skottat :D <3

för en stund sen så kom jag in ,
jag har skottat på altanen,,,,,
det har kommit jätte mycket snö där från taket så jag skottade lite :) <33

menmen jag kan ske börgar bli lite dålig på att skriva inlägg igen men jag ska ändra på det :P <3

jaa ,
idag ska jag vell inte göra så mycket mer ,
pappa ska på nån fäst för att det är nån som fyller 40 på hnns jobb så han ska fästa lite :P
när han kommer hem så ska vi äta man från mc ( macdonals )
för har köper det påvägen hem :) <33

aa jag och jakob ( min brorsha )
kanske ska bada idag men jag vat inte för att jag har inte saggt nått till pappa och det måsta jag för att han måste sätta på varm vattnet om vi ska bada

mm men nu har jag inte så mycket mer att säga
jag kommer nog att skriva mer sen :P

men vi ses :) <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0