Liza och jag :) <3

igår så lovade ju jag att jag skulle berätta vad jag och liza gjorde ,
först så åkte jag hem till liza och det var så bra tyckte pappa för att då kunde han åka till sitt jobb,
och dey ligger också i tumba :)
så när jag kom till liza så ville vi åka till tumba c som ligger jätte nära pappas jubb ( delaval )
men sån så precis när vi hade kommit ut och hade på oss allt och skulle åka buss till tumba c
så kom jag på att jag inte hade någon rämsa ,
men liza hade det :)
men det räkte inte ;)
så lizas pappa kunde köra oss så han gjorde det , tack så mycket :) <33

när vi hade kommit dit så gick vi i lite afärer och sen så gick vi till mc och åt , det var jätte gått ! <3
sen så gick jag och liza till min pappas jobb och var där från typ 1 till 4

här kommer lite bilder :) <3





det fanns en kopeator där och vi lekte lite med den :D <33





ni ser lite och det är värkligen lite av bilderna där ;P <33

men nu ska jag kolla på film så kan inte skrivba mer :) <3


Kommentarer
Postat av: Liza

Tycker du att du har världens bästa blogg?? :O

<3

2010-03-11 @ 18:12:47
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0