Liza och ikea :P <3

idag så har vi visning på vårt hus och så,
så nu håller vi på att städa :) <3

menmen sen så när det är visning så ska vi till ikea och shoppa loss ;) <3

sen så får vi tidigast komma hem vad typ 2 tiden eller nått ,
men jag har en plan och mamma och pappa går med på den såklart :P <3
lizas mamma och pappa kunde inte köra henne idag så då tänkte jag,
att om jag och liza och såklart pappa åker till hanns jobb igen
efter att vi har varit på ikea ,
så tar liza och jag med oss kläder och det
så kan vi sen åka direkt till gympan efter det :P <3
sen så vill jag också att jakob och hanns kompis ska med för man hittar alltid på
mer roliga saker när man är 4
än när man är 2 :P <3

men jag vet inte om jag kan skriva mer idag ,
jag har ju så mycket att göra ;) <3



gympan äger ( på pappas jobb när jag och liza var där :P )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0