ingenting :( <3

idag så har jag varit i skolan
och vi hade 2 nt ( nationella prov )
dom var rett lätte men jaa,

Hurra !,
efter som att vu har så många nt prov så har vi inga lexor just nu !
det kommer och är jätte skönt ;P <333

menmen idag så har jag inte gjort någonting !
jag har bara kollat lite på tv och fixat lite här hemma frö att det är visning i morgon kl : 5 ,
dom som vill komma och kolla kan gärna göra det :) <33

men nu sk ajag kolla lite saker och så men kommer absolut att skriva i morgon om jag kan för att jag vet lixom inte vart jag sk ata vägen då emmellan jag har slutat skola och emmellan gympan
( jag har gympa kl : 5 om nu undrade :P ) <3<3

aa här kommer lite bilder jag vet inte när det var men det kommer olika bilder sen olika dagar ,
aa det är svårt att förklara :P <33



haha ?! :D <3



jag med nöjd bild och pappa med strumpor ;P <3



haha jag på pappas jobb :P <3




Kommentarer
Postat av: Liza

Den sista bilden var AS söt!!!! <3<3

2010-03-09 @ 20:58:59
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0