ingen rubrik ;) <3

igår tror jag att jag skrev en gång ??
menmen jag är gälla fall lädsen för att jag inte skrev mer än det !! <333

jaa ??,,
igår var jag i stan och shoppade ,
när jag kommer hem så ska jag visa bilder för jag kan inte det nu på morfars och mormors dator :P
jaa sen åt jag lunch där med ,
med mammas kompisar och ni vet ju hur mammor är med deras babbel så vi satt där i,
3 timmar !
det var så jobbit tillslut satt jag fick mammas telefon och spela på :S
menmen det var gälla fall kul att shoppa och spela på mammas mobil :P

idag så ska jag till min gamla skola och lite så
sen så ska jag till en kompis :) <333

ses sen :) <3333



(liza jag hade ingen annan på dig det lixom fanns inge på dig när man lixom ska tryka upp det)
jaa du fattar :P <333
jag längtar gälla fall efter dig :D <333





Kommentarer
Postat av: Liza<3

Hahah fulaste bilden, men det gör inget!!

Längtar efter dig också!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-03 @ 12:12:56
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0