Fullt upp !! <3

idag så har jag hafft fullt upp !!

först så var jag i skolan och en sak som var det roligaste var
att ci hade tävling på bilar som vi har gjort av typ olika kartonger
som te.x juice förpakningar och mjölk;paket :P <3
jag kom typ 4 på allt och den som kom på 1 ,2 och 3 plats fik priser :(
menmen jag var nöjd ändå
tävlingarna var vilken som gick längst ( min gick som längst 3.10 m )
sen så var det vilken som var snyggast :)

sen så slutade vi kl : 15.10
när jag kom hem så skulle jag direkt åka där ifrån
så då åkte jag mamma och jakob till huddinge c
pappa skulle åka till nått annat land
jag kommer intei ihåg vilket :P <3

menmen sen så kom vi hem vid typ 8 ,
och nu sitter jag här :D

aa jag ska inte göra så mycket mer idag men jag ska snart gå och lägga mig
jag är rett trött men jag kommer nog att vara uppe lite längre än vad jag tror :P <3

menmen nu så ska jag kolla lite på äntligen hemma
ses :) <3



haha den tröjan hade jag på mig idag :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0