Solly :) <33

Solly för att jag inte har skrivit på så länge men jag har inte årkat att skriva ;p
liza jag har inte tagit bort komentaren men alla kan ju inte se vad låten har varit med i :P <33

sofia ( L ) jag viste det också för att jag har också twitter ?!
och om du ska vara så spydig så behöver du inte vara inne på min blogg !!!
asså du tror lixom du vet allt om honom ??

menmen nu är julia och mattias här ( några kompisar )
och jag och julia har gjort kransar och varit på nån sån dära dans
ni vet vad jag menar :p <3

sen så ska vi till mammas kompis och vara där ikväll :) <33
vi har alltid varje år vattenkrig så det ska vi också ha :P <33
sen så ska vi också bada i deras pool :p <33

menmen ha en bra midsommar ialla fall ;) <33

sEs :) <333


Kommentarer
Postat av: sofia b

Tack detsamma!!!!!

2010-06-27 @ 10:01:01
Postat av: Sofia

solly D:

2010-07-03 @ 11:38:32
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0