OJ :O

igår så kom jag hem från en sak :) det kommer bilder snart tror jag :P <33

menmen nu är mamma här och jag och hon var på hennes gammla jobb idag :)<3
det var ganska kul men lite långtråkigt :P <33

sen så hämtade vi jakob för att han hade varit på fotbolls läger och sen skulle vi tanka
och då så var det en bil som hade kötr i dyket .
vi var typ en av dom första som fåg bilen .
vi såg inte när den körde ner men vi såg när hon som satt i bilen kom ut !
det var ganska läskigt för det såg ut som han var full eller nått ?!

menmen jag berättar och det som jag var med om igår och i förrgår när det kommer bilder :) <33

sEs :) <33


haha ni ser ju när det var :D <33


Kommentarer
Postat av: carro

vad gullig du var längtar till vi ska träffas i sommar hoppas du mår bra kramar carro <3333

2010-06-19 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0