Kul ändå :) <33

Idag så var det ju lite tråkigt väder men det gjorde inget !
vi åkte och shoppade istället och jag köppte en ny bikini .
aja det var jätte kul vi åt as god mat !
det var typ bakad potatis med nån röra i och det var kyckling och kurry :D <33

sen så när vi kom hem så var det några i området som ville hoppa på studsmattan så då gjorde vi det :) <3
det var kul sen åt vi och dom stack ,
dom kanske kunde komma sen igen sa dom annars så kanske ..
nej jag vet inte :D
haha men aja

sofia l du får inte kolla min blogg om du ska vara sån här asåå jävla pubetetsunge säger jag bara !!! :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@








SeS :) <333 ALLA UTOM SOFIA L !!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

olala feeett heeeeeeeeeeeeeeeeeeet<3<3<3<3 ida gillar haha<3<3<3<3

2010-07-31 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0