Innan:) <3

innan så var jag inne i stan och tittade på brölloppet ( asså kunga brölloppet ) :) <3
det var jätte tråkigt när vi bara satt och väntade hela tiden !
men sen sa mamma ni kommer att tacka mig sen ! <3

sen så var jag tvungen att gå på toa så då letade jag efter en och typ stog i kö 1 timma eller nått :P <3
 
sen när jag kom tbx så var det precis satt jag kom fram till mamma och jakob igen
( pappa kom lite senare )
och precis då så sa viktoria och daniel ja till varran
( det fanns en jätte tv där typ som man såg på :P )
menmen sen så grät mamma lite och det . ni vet ju vad jag  menar :P <3
men ialla fall så tackar jag mamma det var faktiskt ganska kul det där :) <33

jag vat med i tv också men man ser inte så bra :P <3

jag köppte 3 linnen och en tröja också
ni får bilder sen !


grattis till dom :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0