inget igen men kanske i morgon :) <3

idag så har jag absolut inte gjort nått :(
jakob är inte hemma för att han är på fotbolls läger och pappa jobbar
men i morgon så kanske jag ska åka till pappas jobb :)
det är jätte kul där det är gått men varmchoklad ;P

menmen på onsdag , torsdag och fredag så skulle det bli jätte finfint väder och då
är mamma här
eller hon kommer på torsdag och det skulle bli den varmaste dagen :) <3
vi skulle typ in till stan och kolla på bröllopet :) <33

menmen har inte så mycket mer att säga ,,..
jooo !!
jag har skrivit på www.storen.blogg.se
det var jätte länge sen så nu får ni börja kolla för att jag ska börja skriva :) <33

menmen ses :) <33


:) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0