FFFFAAAACCCCCKKKK ! :@

asså det är nått javla skit fack fel på blogg.se asså
jag skulle skriva men när jag var klar så försvan det och det kommer inte upp på utkast !!!! :@

aja !!! :@

solly för att jag inte har skrivit men jag har inte hunnit :( <3
menmen jag har slutat skola det var söt men ändå lite sorjligt för att jag ska ju flytta .

menmen idag så skulle jag vara med ida men det blev inte så men
vid typ 6-7-8 tiden så ska jag till liza för att
jag ska sova hos henne :) <3
vi ske till hennes skola i morgon ( hon slutar den 16 )
och sen så ska vi till tumba c och shoppa :) <33

sen vet jag inte riktigt om jag ska hem eller vad jag ska göra :) <33

menmen här kommer min favvo låt just nu :) <3
men innan det så ska jag säga en sak
när jag skulle skriva just så skrev jag justin för att jag är så am vid det :P <33 (L)(L)(L) §§


:) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0