.

I förrgår så sov ju jag hos liza som ni kanske viste :)<3
det var jätte kulkul ! <33

menmen dagen efter så var jag med i hennes klass det var också jätte jätte kul
för det var jätte måsnga killar som var ganska konstiga och då blev dom roliga
ni alla kanske känner mig och jag är ju som jag är :D <33

menmen sen så var vi i tumba c och sen så gick vi till
min pappas jobb
men då så skulle liza hem fär att hon skulle hem och packa
för att hon skulle till landet :) <3
så jag kom dit själv
det var ganska kul där för jag träffade ganska många av pappas kolegor
och jag fick var choklad
och jag rita på pappas vita tavla ! <333

idag så vaknade jag halv 11 och då var pappa och jakob på fotbolls mach
(jakob spela)
det blev typ 2 0 till dom anndra :(

menmen nästa gångså får ni vata vrf jag är missnäjd med lunchen :P <33


haha på aftarski och jag och jakob hade bajja skit tråkigt !! <333333


Kommentarer
Postat av: Anonym... eller äsch.. Cheersoffan..

Oj, jag trodde det stod

"det var ganska kul där för jag träffade ganska många av pappas kalsonger"



:-I skäms

2010-06-16 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0