Brännt mig ! <3

Idag så har jag varit på stranden och det var mycket roligare än igår :) <3
Men ..
jag har brännt mig och det gör jätte ont !!
Jag har brännt mig på rggen !
åååååå vad det gööööör ooooont !!!

aja .

dom som är här ( asså våra kompisar )
ena heter Julia och anndra heter Mattias
och han är jätte jätte alärgisk mot gräs och jakob ( min brorsa )
han skulle på fotbollsträning och då följde Mattias med och då blev han så himla allergisk
och sen när han kom hem så var det jätte illa och han fick ögondröppar och fick duscha ,
sen var jag tvungen att hämta tabbletter hos min mormor och morfar för
att mamma sa att annars kanske hon var tvungen att ringa ambulansen :O
det var ganska läskigt men nu tycket han ( Mattias )
att det är bättre efter tabbletten !
å det är nycket mycket bra :P <33

sea :) <33


haha :D <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0