Stranden IGEN !! :D <3

Idag så var vi på stranden IGEN ! :D <33
men det var ialla fall kul :)

aja nu har vi kommit hem och vi har precis duschat :) <3
 vi ska snart städa lite för att vi ska ha inflyttnings fäst
i morgon och typ på söndag också men jag vet inte mamma snackar ju så
mycket så till slut så fattar man lixom inte mer ?! :P <33

men aja :D <33

liza du får ringa om du ska med pappa när han kommer ner om ungiefer om 1 vecka
jag ska med en kompis till liseberg i en dag eller två men då kan ju du typ hita på nått här eller nått ?!
men du får ringa eller så ringer jag om typ några dar :) <33

SeS <33


toppen ;) <33


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag kan inte, ska till landet!! PLUS, jag hatar att åka bil... :(

2010-07-02 @ 18:55:04
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du hadde det toppen :P

2010-07-03 @ 11:37:18
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0