Liseberg :) <33

Nu så har jag kommit till mina kusiner och det var jätte kul på liseberg :) <3
Vi han inte åka så himla mycket för att det var så himla lång kö på allt ( 30-40 min ) :(
tråkigt men vi han åka balder , kanonen och vatten grejerna :P <3
Men det var ialla fall jätte kul :) <3 Kul att träffa Carro också :) <333
Allt var kul ;) <3

Men aja nu så är jag ju hos mina kusiner ( som ni redan viste )
men ialla fall ,
det är jätte kul :) <3
Vi ska snart äta grillar och potatis sen vet jag inte mer :) <3
Kommer vell skriva mer ikväll men jag vet inte ?!
Eller jag tror nog det men vi ses sen ialla fall ( mycket ialla fall men aja :P )

SeS :) <33


Du och jag , jag och du :) <33333


kolla liza bakom :D <3


Du och jag , jag ocg du :) <33333


Haha ;) <3


Blääääää :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0