Julia idag :) <33

Jag fick tag på Julia på eniro och ringde henne och sen så kom jagtill henne :) <3    
Vi viste inte vad vi skulle göra men sen så sa jag att vi kunde skriva lappar .
Sen så blev det att vi skulle baka , ta kort och kolla på våra videor
( vi har spelat in oss sommaren 2008 . Då gjorde vi melodifestivalen , nyheter , och nått kånstigt och sen nått annat konstigt om oss :P <3 )
När vi skulle baka´så kom vi inte på nått gått som vi kunde göra .
Så det blev ett egt recept :D <3
Degen , eller degen kanske man inte kan kalla det var kanske var en smörga :D
Men aja .
Den blev ialla fall god . Men sen när vi hade stoppat in det i ugnen och sen tog ut det så smakade det bajs ! <3
Men det var kul !
Sen så kollade vi på filmerna och jag hoppas att vi sparar dom till vi blir stora för att dom är jätte jätte ROLIGA !! :D

Sen så ville vi sova över men det gick inte :(
Men precis när vi skulle ta kort så skulle jag hem ( pappa hemta mig )
Men vi kanske kan ses nån annan gång :) <33





I vintras ! <3

SeS :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0