Ingen strand idag ialla fall ;) <3

Igår kväll så kom mina kusiner ( inte hit till vårt hem men till mormor och morfar
som bor lite längre bort :P )
så då åkte jag , julia , mattias och jakob till mormor och morfar för att hälls på dom och det var
jätte kul :D <33

aja idag så blev det ingen strand mamma kunde ju inte fölga me
vi ska ju ha inflyttningsfäst och då kommer det typ 47styck
och mamma skulle laga mat till alla så det gjorde hon !
Mamma har gjort en as goooooood tårta som vi alltid hat på vage midsommar
och jag och julia fick rensa jordgubbar då :) <3 vi smakade också ! <333

jag och julia var på brottet en stund för vi hade inget att göra då var mina kusiner
där också :) <3
så vi lekte lite med dom och sen så åkte de och vi bada och åt klass själva :) <3
sen åkte vi buss hem :) <33


det är jag och julia :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0