Ingen rubrik ... :P <3

Idag så var vi på brottet och badade och sen så åkte vi till burger king och åt :) <3
Det fanns kronor i papperså jag tog en ;)
Ibland så måste man få bara men bebis :P <3

Sen så åkte vi och skulle hämta pappas bil för att den har varit på värkstad :) <3
( då hade jag fortfarande min krona i papp :P )

Sen så åkte vi till mamma för att vi skulle hämta en cykel som hon har köppt <3
( killen som bodde där med sina föreldrar var jätte konstig har viste typ ingenting och så
stog det en säng i hallen och så hittade han ingen nyckel till cyklen :P )
Jag och mamma stog och skrattade åt honom när han gick in och letade efter nycklen :D <3
Sen när vi var och lämnade mamma så tog jag med mig min dator så jag sitter och skriver på den nu
så det kommer anndra bilder :) <3

Sen ikväll så ska vi till Jonas ( pappas kompis )
Vi skadit och äta typ ?!

SeS :) <33


Lizas kisse katt :) <3
Jag och liza har bestämmt att vi ska vara på lördag :) <33


<33


( sofia (( L )) ibakom mig :D <3 )

SeS :) <33


Kommentarer
Postat av: LIZA

Längtar Till Lördag!! :)



Jätte gulliga bilder §§§§§

2010-07-19 @ 18:44:10
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: cheer

Haha vilken söt katt <3



Ett nytt inlägg finns på min blogg om du vill läsa :D

2010-07-19 @ 21:51:25
URL: http://cheersoffan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha är det jag!? :P

Saknar efter dig D:

När kommer du till Stockholm!? :(

2010-07-23 @ 01:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0