Igår och idag!

Igår så messade jag alla i min telefonlista och kollade bloggar och sa att dom skulle kolla min!
Då fick jag nytt rekord i besökare!
25! :(
BARA!? :(:(:(:(:(:(:(
LEDSEN! :(:(

Idag så ska jag p ågrönan med sofia!

Nu vill jag inte skriva mer det är ju tråkigt om det inte är några som kollar min blogg?!
Trodde jag skulle på mer besökare när jag flytta från sthlm för då skulle dom från halmstad och sthlm kolla min blogg men nej!! :(:(:(:(

Kommer sluta blogga eller ta bort bloggen snart om jag inte får mer besökare!!! :(:(:(

INGEN BILD BARA FÖR DET !


Kommentarer
Postat av: carro

nej du får inte ta bort den jag läster den jätte ofta bara det att jag inte kommenterar solly ska börja med det om du vill saknar dig kram carro <333

2010-07-30 @ 20:31:51
Postat av: Sofia som älskar jb<33

Det va jätte roligt på Grönan! :)

2010-07-30 @ 22:54:07
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: sofia b

Nej du får inte ta bort den jag läser den minst en gång varje dag när¨jag kan sen så är jag inte så bra på att kommentera men jag ska förska kommentera lite oftare <333

2010-08-02 @ 11:14:35
Postat av: Sofia Bieber

Joo! Bild! :(

2010-08-02 @ 11:24:07
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0