Idag ...

Så vaknade jag kl : 11
eller vaknade och vaknade pappa väckte mig för att vi skulle äta frukost :P <3

Sen så åkte vi till stranden och var där idag men sen när våra kompisar som vi var där med åkte
och mamma ,
så blev det målnigt .
Eller det var det innan med men inte så jätte sen så kom det typ 3 regndroppar men vi stannade kvar ändå ! <3
Det var jätte kul för att jag och pappa och jag och jakob och pappa och jakob spelade
beach boll ( STAVAS ???? )
Vi tävlade inte men vi försökte att slå rekord :) <3
Jakob och pappa slog det och det blev 60 nånting :P <3

Men Idag tills på måndag så ska vi sova hos farfar och det ska bli kul och spänande ,
för att pappa har bott i detta huset när han var liten och så har jag aldrig sovit här
men nu är ju pappa med också så det kommer ju inte vara så läskigt ialla fall :P <33

Har inga bilder här så det blir sånna som jag har laggt ut förut ! <333




Lizzzzza !!!! LÄNGTAR EFTER DIIIIIG !!!!! <333


Kommentarer
Postat av: LIZA

Aw.. :( Saknar dig ännu meer! :( åå vill träffa dig. när kommer du hem? <3333 §§§

2010-07-16 @ 18:43:49
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0