Hemma nu :) <3

Nu så har vi kommit hem från Jonas .
Det var kul där vi åt hamburgare och lite kräfror .
Det var jätte gått ! :) <33
Jag och jakob kollade lite på tv ,
men när det inte var nått så spelade vi wii . :) <33
Vi fick lite chips och hade det mysigt ! <33
I morgon så ska vi åka till tyskland jag , pappa och Jakob .
Så jag kommer inte skriva i morgon eller i övermorgon .
Eller jag vet inte om det finns internet på hotelet vi ska bo på .
Om det finns det så lovar jag att jag skaskriva ! <33

Nån annan dag ( vet inte när )
så ska jag kolla runt på bloggar och fråga ifall vi ska följa varandra på dom ?
Och så ska jag kolla några saker till bloggen .
Typ som reklam så att man kan tjäna pengar för det , det gör min kompis :) <33
Ska se då vad jag hittar <33

Men aja vi ses kanske i morgon då do :) <33


Blir bara denna ska upp tidigt i morgon för att vi ska åka till tyskland :P <33

SeS :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0