Hemma igen :) <3

Nu så har vi kommer hem igen ( till mamma)
:) <33

Det är lite skönt men ikväll så ska vi till nästa ställe och sova där
det är till jakob bästa kompis vi ska äta därförst och sen så ska mamma hem för att hon ska sova för att hon ska jaobbanatt sen och då måste hon det :) <3
Okejj ,
det där lät kanske lite konstigt men aja :P <33

Nu så ska jag kolla lite på systemkamror för att jag kanske har råd med en sån som en nybörgare ska ha
men då kanske det måste vara ett litet erbjudande men aja vi får la se ;) <333


saknar dig och du får messa om du vet vad <333




mmmmmmmm vad gått !!!! <333




ignorera min tröjja det ser ju sjukt ut x) <33

SeS :) <33


Kommentarer
Postat av: LIZA

Fina bilder!! den första var finast! :)



Saknar dig mmer §

2010-07-15 @ 17:09:59
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: cheer

Jag vill också ha en systemkamera D: Jag älskar att fota :)



Ha det så roligt! :-)

2010-07-16 @ 00:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0