Hemma :) <3

Nu så har vi kommit hem :) <3
Det var jätte tråkigt att åka bil så jäkla länge !!!

I morgon så ska jag vara med liza !
Det kommer att bli jätte kuligt :D
Vi kanske ska bada i en sjö som är ganska nära henne om det är fint väder ..
men jag vill bada även om det regnar ! :P
Liza´om du ser detta nu så får du messa mig och säga om vi kan göra det även om det regnar :P <33

På söndag så ska jag vara med Sofia ( L )
Då så ska vi kolla på eclipse :D
Det ska bli jäte kuligt det med <3
Jakob och hanns bästa kompis som förjde med hit till stockholm ( gustav )
ska kolla på shreck ( STAVAS ?? )
Nästan samma tis som vi men deras film är kortare så dom går in lite senare :P <33


SeS <33


:P <33


Kommentarer
Postat av: Sofia som älskar dig<33

Längtar :)

2010-07-23 @ 22:00:13
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0