Grönan igår

Förlåt för att jag inte har skrivit men det har varit fullt upp. :P

Igår kom jag hem vid 9-10 tiden. Blev lite sent men det var jätte kul!!!
Vi åkte nästan allt.

Det bästa av allt var at vi skulle åka popexpressen och då så kunde man önska låt så då gjorde vi det.
Vi önskare justin bieber ( såklart )
Men Baby. :)

Här kommer en Video:


HAHA!!

Här när vi är i lustiga huset.



Och här när jag åker fritt fall!! :O



Om det inte är nån som man inte kan se så gå in på facebook och skriv: MegaHattan Grönan med Ebba

A jag van en sån där jätte marabo ( STAVAS ? )
2 kg faktiskt!

Men nu så ska jag ut.

SeS :) <33


Kommentarer
Postat av: celice

LÅter kul! fritfall var väl läskigt!! Jag saknar dig jätte mkt!! snälla sluta inte sktiva på bloggen!! den e jätte bra!!=) ee Facebook gratis??

2010-07-31 @ 22:14:02
Postat av: Sofia b

Kul att du vann en stor marabo jag har aldrig vinnit en sån ):

i helgen var vi på liseberg i 2 dagar och vi kom bara hem med en liten paradisask!!!!!

2010-08-03 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0