Frågestunden?...

Vad har hännt med frågestunden?
Jag vet faktiskt inte men jag troa att jag inte svarar på frågorna det var ändå inte så många!
Passa på att fråga när det är frågestund för ni frågar bara när det inte är det?

Men aja Celice din fråga: Ja det är gratis med facebook skaffa det för jag har det och då kan vi bli vänner! <3

I morgon så vill jag gärna vara med sofia.
Kanske måste fråga nån annan kanske!
Men aja. :P

Ida, Carro, Jossi, Becka, Sofia B + alla andra ( årkar inte skriva alla namn :P )
Men det är bara att ringa eller messa!

Men nu så måste jag värkligen gå på toa skulle det efter förra inlägger på storen.blogg.se men gjorde inte det!? :P

Men vi ses!




Kommentarer
Postat av: tove

Hej :) tack så mkt ! hm.. idag har jag vaknat ;* sj? din bloggg va jättefin!



frågestunden :



hur gammal är du? varför bloggar du? vilken sport går du i (om du går isport) ? ps. fråga gärna på min frågestund också ! §

2010-08-01 @ 10:01:04
URL: http://ttovelindgren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Annars kan vi vara med alla dom :P

2010-08-01 @ 10:18:56
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0