Bilder och kul :) <33

Nu så har jag kommit hem och det har varit jätte kul !!
Tack pappa för det :) <333

Här kommer bilder och sp kommer jag skriva nedanför vad det är vi gör då och sånt :) <33
Från början till slut <33


Burger king mässa som jag hade i bilen :P <3
Kolla inte på min lilla sår skorpa på hakan den är jätte ful ! <33




Bron till Danmark :) <33




En kö från Danmark till en båt som åker till Tyskland :) <3


Jag och Jakob på båten ( jag läser för att om jag och jakob
läser 10 böker så får vi köpa nått för 300 kr (( högst )) men
vi har inte riktigt bestämmt det riktigt än vi
men vi vet att det är 10 böcker och att vi får börga nu :) <3


På en affär . Det fanns jätte mycket srit och godis där och på dom två
godis våningarna så fick Jakob tok fnatt och sprang omkring över allt :P <3










Åt där samma kväll när vi hade kommit till hotellet :) <33


Pekar på Jakob för att jag tog pomeset av honom :P <3


Haha jag på kvällen när jag hade duscha ( jag ser ut som ett troll :P )


Hansa park :) <3


Där satt jag och Jakob upp och ner :D <3 Den var nog roligast ! <3


Fritt fall :) <3


Det är jag och Jakob som kommer :) <33


Det är inte jag och Jakob men vi åkte det jag , Jakob och pappa :) <33


En parad också :) <33




En strand där vi var för att der var så piss varmt !
Men det var jätte mycket folk där kolla !
Klockan var ändå sex på kvällen . <3


Jag hjärta du (L) <33


Så mycket tuggumi köppte vi :P <3

SeS :) <33


Kommentarer
Postat av: ebbas syster <3

älllskade pappsen ser lite trött ut ;)

2010-07-26 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0