:) <3

Idag så var vi ju på elgiganten och skulle köpa ni vet vad .
Men vi hittade ingen bra dator så vi köppte bara en rauter ( STAVAS ?? )
Men sen så åkte vi snabbt till farfar och lämnade det och sen så åkte vi till siba
för det är där jag har hittat en jätte bra systemkamra .
Men dom hade inte den kvar :(
Sem så åkte vi till stranden jag och pappa ( även om det inte var så jätte fint väder )
Då badade vi och sen så åkte vi till farfar igen :) <3
Och då så duschade jag och sen läste jag lite för att
pappa har gått men på att om jag och jakob läser 10 bökker så får vi köppa nått som kostar 300 kr
för pappas pengar :) <3
Då ska jag bara ta pengarna ;) <33

Idag så sover jag och pappa själva här med farfar för att jakob dover hos en kompis
det kanske jag kan i morgon för då ska jag vara med sööööta JULIA ( www.jullisbloggen.blogg.se ) :) <333

men aja vi ses senare ikväll tror jag vell :) <33







:) <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0