Videoinlägg som blev lite konstiga :D Tycker att ni kan komentera <3

haaaloj vi har jätte skoj ;D

Jaaa vi , eller jag skulle göra att videoinlägg till men det blev inte s¨lyckat ;P
Jag skulle sitta i hand fattet och l¨va en sak men ja ni får se hur det gick ;)

                                                                                     Jaaa där ser ni och det var bara den första :D <3

                                                       ja det gick ju bra men det är bara att torka upp och försöka igen ;)

Det är inte det sista än men nart kommer det <3

                                                                                                                                                                                           jaa där gav jag upp :D

Och nu kommer det sista :P <33

                                                                        så det var vell det då men det blev ju bra tillslut :D <333

Men i morron så är det tråkiga skolan som är rett kul om man tänker på det ! <3 ;)

Men det är ROOOLIGA gympan med som inte var idag :(
menmen det gör vell inget ändå :D

Men nu ska jag vell inte göraså myk föutom att vara uppe lite längre än vad jag brukar
för att jag har sovmorgon i morron och det kommer att bli jätte skönt ! <33



Kommentarer
Postat av: Liza

hahahahah aa det var VÄLDIGT roligt!!!!! :D

<33 <33

2010-01-10 @ 21:00:11
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Liza

hahahahah aa det var VÄLDIGT roligt!!!!! :D

:D :D :D :D

2010-01-10 @ 21:00:23
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Liza

hahahahah aa det var VÄLDIGT roligt!!!!! :D

<33 <33

2010-01-10 @ 21:00:34
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0