Videoinlägg ;P

hejhopp gummisnopp ;D

Min dag i skolan :

Sovmorgon till nio,
gå till skolan,
typ helgprat och skriva en speciell sak i loggboken ?!
rast
eva läsa
något med europa och fick läxa i det till någon gång vi får det ändå i veckoraporten när det var till !
lunch och vi fick risgrynsgröt och det var sådär gott me det gick att äta
livskunskap typ något om henderna eller nått sånt ?! ;)
sen så slutade vi kl :13.25 det var rett tidigt men det är skönt !! <3



Videoinlägg nu när jag precis har kommit hem ! <3


japp det var det ni ;P <33

jaa ?! justde ,,
detta var min autfit i dag :



Brallerna kom från : Lindex
den vita tröjan : H M
den rosa tröjan : från kina :D
kofta : kappahl

ja det var mia autfit (jag vet faktiskt inte hur det stavas ;) <3 )

mm men nu ska jag inte göra så myk kanske skrver lite senare !?
ocj kom ihåg att det ät familgen anurlunda idag ;D <33

S
E
S


Kommentarer
Postat av: Lizakungcurry

Snygg outfit!! :) <33<33

2010-01-14 @ 18:00:20
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0